Thursday, 9 February 2012

Ten 2 Five : I Will Fly

You know all the things i’ve said
You know all the things that we have done
And things i gave to you
There’s a chance for me to say
How precious you are in my life
And you know that it’s true

To be with you is all that i need
Cause with you, my life seems brighter and these are all the things
I wanna say...

I will fly into your arms
And be with you
Til the end of time
Why are you so far away
You know it’s very hard for me
To get myself close to you

You’re the reason why i stay
You’re the one who cannot believe
Our Love will never end
Is it only in my dream?
You’re the one who cannot see this
How can you be so blind?

I will fly into your arms
And be with you
Til the end of time
Why are you so far away
You know it’s very hard for me
To get myself close to you

I wanna get
I wanna get
I wanna get myself close to you 

Wednesday, 8 February 2012

Kecewa , Tu Orang Berubah

Ya ampun...
Berubah banged ,
Dulu loo kamu gag centil , sekarang kok centil baanged yak ?
Eman loo aku sebenere ,
Centilnya kok hampir ke semua cewek
Berhasil deh kamu bikin aku ilfil

TUHAN
Terima Kasih :)

Adele : Don't You Remember


when will i see you again?
you left with no goodbye, not a single word was said
no final kiss to seal anything
i had no idea of the state we were in.
i know i have a fickle heart and bitterness
and a wandering eye, and a heaviness in my head
but don't you remember, don't you remember?
the reason you loved me before,
baby please remember me once more.
when was the last time you thought of me?
or have you completely erased me from your memories?
i often think about where i went wrong.
the more i do, the less i know.
but i know i have a fickle heart and bitterness
and a wandering eye, and a heaviness in my head.
but don't you remember, don't you remember?
the reason you loved me before,
baby please remember me once more.
ohhhh
i gave you the space so you could breathe,
i kept my distance so you would be free,
i hope that you find the missing piece
to bring you back to me.
why don't you remember, don't you remember?
the reason you loved me before,
baby please remember me once more.
when will i see you again?

Adele : Rolling In The Deep

there's a fire starting in my heart
reaching a fever pitch, it's bringing me out the dark
finally i can see you crystal clear
go ahead and sell me out and i'll lay your shit bare

see how i leave with every piece of you
don't underestimate the things that i will do

there's a fire starting in my heart
reaching a fever pitch
and its bring me out the dark

the scars of your love remind me of us
they keep me thinking that we almost had it all
the scars of your love they leave me breathless
i can't help feeling

we could have had it all
rolling in the deep
you had my heart inside your hands
and you played it
to the beat

baby i have no story to be told
but i've heard one of you
and i'm gonna make your head burn
think of me in the depths of your despair
making a home down there
reminds you of the home we shared

the scars of your love remind me of us
they keep me thinking that we almost had it all
the scars of your love they leave me breathless
i can't help feeling

we could have had it all
rolling in the deep
you had my heart inside your hands
and you played it
to the beat

we could have had it all
rolling in the deep
you had my heart inside your hands
but you played it
with a beating

throw your soul through every open door (woah)
count your blessings to find what you look for (woah)
turn my sorrow into treasured gold (woah)
you pay me back in kind and reap just what you sow

(you're gonna wish you never had met me),
we could have had it all,
(tears are gonna fall, rolling in the deep),
we could have had it all,
(you're gonna wish you never had met me),
it all, it all, it all,
(tears are gonna fall, rolling in the deep),

we could have had it all,
(you're gonna wish you never had met me),
rolling in the deep,
(tears are gonna fall, rolling in the deep),
you had my heart inside of your hands,
(you're gonna wish you never had met me),
and you played it to the beat,
(tears are gonna fall, rolling in the deep),

could have had it all,
(you're gonna wish you never had met me),
rolling in the deep,
(tears are gonna fall, rolling in the deep),
you had my heart inside of your hands,

but you played it,
you played it,
you played it,
you played it to the beat.

Adele : Someone Like You

i heard, that your settled down.
that you, found a girl and your married now.
i heard that your dreams came true.
guess she gave you things, i didn't give to you.

old friend, why are you so shy?
ain't like you to hold it back or hide from the light.

i hate to turn up out of the blue uninvited.
but i couldn't stay away, i couldn't fight it.
i'd hoped you'd see my face & that you'd be reminded,
that for me, it isn't over.

nevermind, i'll find someone like you.
i wish nothing but the best, for you too.
don't forget me, i beg, i remember you said:-
"sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead"
sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead, yeah.

you'd know, how the time flies.
only yesterday, was the time of our lives.
we were born and raised in a summer haze.
bound by the surprise of our glory days.

i hate to turn up out of the blue uninvited,
but i couldn't stay away, i couldn't fight it.
i'd hoped you'd see my face & that you'd be reminded,
that for me, it isn't over.

nevermind, i'll find someone like you.
i wish nothing but the best for you too.
don't forget me, i beg, i remember you say:-
"sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead", yay.

nothing compares, no worries or cares.
regret's and mistakes they're memories made.
who would have known how bittersweet this would taste?

nevermind, i'll find someone like you.
i wish nothing but the best for you.
don't forget me, i beg, i remember you said:-
"sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead"

nevermind, i'll find someone like you.
i wish nothing but the best for you too.
don't forget me, i beg, i remembered you say:-
"sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead"
sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead, yay yeh yeah.

Avril Lavigne : Smile

You know that I’m a crazy bitch
I do what I want, when I feel like it
All I wanna do is lose control
But you don’t really give a shit
Ya go with it, go with it, go with it
‘Cause you’re fuckin’ crazy
Rock n’ roll

You-ou said “hey
What’s your name?”
It took one look and
Now I’m not the same.

Yeah, you said “Hey”
And since that day,
You stole my heart and you’re the one to blame

Yeah

And that’s why I smile.
It’s been a while
Since everyday and everything has felt this right
And now
You turn it all around
And suddenly you’re all I need
The reason why,
I-i-i, I smi-i-i-ile.

Last night I blacked out, I think.
What did you, what did you put in my drink?
I remember making out and then
Oh oh
I Woke up with a new tattoo
Your name was on me and my name was on you.
I would do it all over again

You-ou said “hey (hey)
What’s your name?” (what’s your name?)
It took one look and
Now I’m not the same.

Yeah, you said “Hey” (hey)
And since that day, (since that day)
You stole my heart and you’re the one to blame

And that’s why I smile.
It’s been a while
Since everyday and everything has felt this right
And now
You turn it all around
And suddenly you’re all I need
The reason why,
I-i-i, I smi-i-i-ile.
The reason why,
I-i-i, I smi-i-i-ile.

You know that I’m a crazy bitch
I do what I want, when I feel like it
All I wanna do is lose control
You know that I’m a crazy bitch
I do what I want, when I feel like it
All I wanna do is lose control

And that’s why I smile.
It’s been a while
Since everyday and everything has felt this right
And now
You turn it all around
And suddenly you’re all I need
The reason why,
I-i-i, I smi-i-i-ile.
The reason why,
I-i-i, I smi-i-i-ile

Avril Lavigne : Goodbye


Goodbye
Goodbye
Goodbye, my love

I can't hide
Can't hide
Can't hide what has come.
I have to go, I have to go, I have to go
And leave you alone

But always know, always know, always know
That I love you so
I love you so
I love you so
Oh

[chorus]
Goodbye, brown eyes
Goodbye for now
Goodbye, sunshine
Take care of yourself

I have to go, I have to go, I have to go
And leave you alone
But always know, always know, always know
That I love you so, I love you so, oh.
I love you so.
[From: http://www.elyrics.net/read/a/avril-lavigne-lyrics/goodbye-lyrics.html]
Oh.


La lullaby. Distract me with your eyes.
La lullaby. la lullaby. Help me sleep tonight.
La lullaby (la lullaby, la lullaby)
I have to go
I have to go
I have to go
And leave you alone

But always know, always know, always know
That I love you so
I love you so
(Goodbye)
(Lullaby)
I love you so
(Goodbye)
(Lullaby)
I love you so
(Goodbye)
(Lullaby)
I love you so
(Goodbye)
(Lullaby)
I love you so
I love you so


Goodbye, brown eyes
Goodbye my love